diumenge, 30 de desembre del 2012

JA S'ACABA COED!



L'assignatura de coed ja s'ha acabat per tant aquesta és la última entrada que faré d'aquesta assignatura. Sembla que va ser ahir que vaig començar la universitat i ja fa tot just tres mesos... el temps vola i petant s'ha d'aprofitar molt! De moment pel que porto de curs en puc fer una valoració molt positiva tant de les assignatures que em fet aquest semestre com dels professors, la metodologia de la universitat etc. I pel que fa l'assignatura de COED també n'estic molt contenta. Trobo que he aprés molts conceptes aquest trimestre i altres ja sabia els he refrescat. El fet de tenir aquest bloc i poder anar fent entrades d'alló més important o que cadascú individualment trobem que ha de destacar més i que em anat treballant a les sessions  és quelcom que t'ajuda a organitzar-te. Sobretot a organitzar tots els continguts de l'assignatura i tenir una visió global del que em treballat i el que haurem d'estudiar per l'exàmen del gener. Un altre aspecte positiu és el fet que coed és complementi amb gitic l'assignatura de gestió de la informació i les TIC perquè pel tema de les exposicions orals es complementen molt bé i també amb moltes de les activitats de coed apliquem coneixements de gtic o al revés.

Així doncs aquests són els punts que he anat tractant al llarg del semestre en el bloc i que heu pogut anar seguint. Espero que us hagi agradat el meu bloc i n'hagueu pogut treure algun profit!


Esquema amb el cmaptools un programa que ens ha ensenyat a utilitzar el Jorge el professor de gitic.





                                                                     ( clica l'esquema per visualitzar-lo en gran)













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada