dijous, 8 de novembre del 2012

EL MOVIE MAKER

Avui a Gtic em aprés a crear un video amb Movie Maker.Hem utlitzat imatges, so i un video de youtube del comunicador que nosaltres treballarem en el treball de publicació digital.Posteriorment ho he editat.Aquest n'és el resultat.
<>

El movie maker és una eina molt utiltzada actualment. És un programa d'edició de videos, el qual et permet crear el tipus de video que vulguis, retallar, adjuntar, posar-hi musica, efectes etc.. Pots crear un video nomes amb fotografies i amb una musica de fons o crear un moviemaker amb videos, fotografies, titols, credits, musica etc.. És molt recomanable alhora de fer un treball audiovisual perquè pots posar-hi tot el que vuguis i amb paciència i dedicació en surt un resultat d'admiració. A primer cop d'ull sembla dificil i complicat però en realitat és molt fàcil d'utilitzar només es anar coneixent i investigant les diferents aplicacions i fent proves. Quan el Jorge ens el va explicar jo ja hi havia treballat moltes vegades perquè al batxillerat havia fet cultura audiovisual i vaig crear varis curtmetratjes, un d'ells guanyador d'un premi que atorgaven al millor videoart de totes les Escoles Pies de Catalunya.

Aixi doncs a mi m'agrada molt utilitzar-lo i en tinc pràctica i experiència. Aixó si hauria d'apendre com explicar-ho als nens que aixó ja és més complicat.

Alhora de treballar amb els nens amb el movie maker jo ho faria en grups. Que entre ells s'ajudin i vagin coneixent les aplicacions i aixi poder fer-lo entre tots.

US INTERESSA TENIR-LO?



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada